Hjem > Nyheter > Innhold
To-dagers tur til Kejian i Deqing
Apr 27, 2017

- En karneval av personalet

Du kan enten reise eller lese, men enten din kropp eller sjel må være på vei.

På samme sted i lang tid er folk lett å miste følsomheten som de burde være, og sinnet er også uunngåelig nummenhet. Derfor kan reisens betydning være i dette. Livet ser ut som en del av reiser, og det som bryr seg om, er ikke målet, men naturen underveis og stemningen når du ser på naturen. Livet er ikke bare forvirret på nåtiden , men også dikt (spis) og fjernt (spill), med likesinnede venner .

For nylig, for å øke følelsen av lagmedvetenhet om personalet, organiserte Kejian en "Deqing tour" -aktivitet, slik at ansatte slapper av i fritiden.

Til slutt satte vi foten på bussen som var bundet til Deqing, begynte en todagers tur til Deqing. Etter 1,5 timer kom vi til Deqing. På vei laught vi, på dette tidspunktet er vi spesielt avslappet. Fra alle sider kan vi føle velferden som Kejian bringer til alle.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

Den nye byen som refererer i poesi er Deqing. Og Baidu sier at det er opprinnelsen til den største kaien og viktige kommersielle havn på Beijing-Hangzhou Grand Canal. Etablert 1200 år har det vært velstående siden antikken, med en enkel atmosfære og rik gammel kultur.

Xiazhu Lake

Etter å ha besøkt den nye byen, går vi til Xiazhu Lake på ettermiddagen.

Vannområdet på innsjøen er bare 3,4 kvadratkilometer, og det er mer enn 600 store og små øyer som er spredt i området for 36,5 kvadratkilometer. Vi besøker den sentrale innsjøen og de tre største øyene med vann. Vi tar en båt til våtmarken labyrinten, Bai Luzhou og Taohua Island. Vi kan føle den grenseløse koselige av "I nord og sør for den ydmyke hytta , og måsene strømmer hver dag, med mild elv"; Det bekymringsløse og innholdet av " Egrets flyr fritt foran Xisai-fjellet, og den fete mandarinfisken svømmer i elva med ferskenblomster " og den naturlige åpenbaringen av " Når dusjer faller i skumringen, overlater elven; En ensom båt opprettholder fergen flyter rolig ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Mogan Mountain

Neste dag er det vanskeligere i forhold til den første dagen, så vi stod opp tidlig om morgenen. Og vi gikk ombord på bussen på den 286 buede fjellveien til Mogan Mountain. Flytter til neste sted kan vi ikke tenke "Det er ikke noe regn, men det er et tett landskap som er tykt nok til å våte klærne." Klatring til toppen av fjellet og med utsikt over fjellene, "plukke et krysantemum under det østlige gjerdet og så opp, så vi sørsiden av åssiden. Det er vakkert. "Åpenhetens åpenhet er oppstått. Da Moye konsentrerer seg om å lage sverdet, har vi dukket opp sverdets forventning, som "slipingssverdet i ti år, men skinnende blad har ikke brukt."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Glad tid er alltid for fort, og det er på tide å komme tilbake. Vi forlot fotspor og latter i Deqing.

Deqing-turen beriker ikke bare fritidslivet, men gjør familien også mer harmonisk. Og la oss føle Kejians varme og kjærlighet, for å forbedre vår sammenhold godt, og vårt team-ånd er fullt demonstrert. Til slutt bruker alle til arbeid med høyere entusiasme!

Relaterte nyheter

Copyright © Kejian Polymer materiale (Shanghai) Co., Ltd-alle rettigheter reservert.